måndag 6 mars 2017

Så blev det vecka 40...

...och ännu ingen bebis i sikte. Men efter några extra kontroller på BB, där de bland annat kollat upp mitt fostervatten, började jag inse att jag nog inte ska förvänta mej någon bebis innan bf. Så nu när jag och lilltjejen vet var vi har varandra känns det helt okej att vänta lite till. Har dessutom bokat in en massa skoj under veckan, så dagarna lär inte bli speciellt långa. Så ja, vi mårar på.

Igår började vi dagen med en lång promenad i solskenet tillsammans med svägerskan, blivande lillkusinen och Henri. Så fantastiskt skönt väder och jag överraskade mej själv med att klara 75 minuters promenerande utan desto större problem! Sen laddade vi upp med pizzarester innan vi tog vi en snabb avstickare till Jeppis. Det var över en månad sedan vi senast varit i hemtrakterna och blivande kusin Nella hade vuxit massor, lärt sig en massa nytt och charmade som vanligt allihopa. Efter att ha pratat, kollat skidåkning, hamnat i våffelkoma och haft fotosession med kusinerna åkte vi sedan tillbaka till Vasa. Väl i bilen kändes nog dagens promenad och rajttande av kan jag lova, men jag välkomnar alla tecken och känningar med öppna armar! Snart, snart!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar